0749 187 744, 021 410 44 55

office@neolandinvest.ro

MARKETING IMOBILIAR

NEOLAND REAL ESTATE ofera toata gama de servicii pentru campanii de marketing imobiliar, punand la dispozitia clientilor servicii de consultanta, cercetare si studii de piata, avand ca principal obiectiv proiectele rezidentiale.

In acest sens, NEOLAND concepe campanii de marketing ce presupun identificarea si definirea publicului tinta, analizarea si evaluarea pietei imobiliare, conceperea mesajelor promotionale si distribuirea eficienta pe un numar cat mai mare de canale media, stabilirea politicilor de vanzare si gestionarea portofoliilor, toate acestea in stransa legatura cu dorintele si necesitatile clientului.

Atribuirea unui nume si a unei sigle va crea produsului o identitate, facandu-l atractiv pentru potentialii cumparatori si il vor delimita de alte oferte similiare pe care le propune piata.

CONSULTANTA IN VANZARI:

NEOLAND ofera in prima etapa de consiliere a unui client servicii de consultanta, materializate prin analize si evaluari definitorii pentru demararea campaniei de marketing:

  • studii de fezabilitate ale proiectului prin instrumente precum: determinarea si analizarea publicului tinta, analiza de piata in concordanta cu segmentul de cumparator vizat, analiza punctelor forte, slabe, oportunitatilor si amenintarilor si conceperea unui plan pe baza rezultatelor, stabilirea modurilor de promovare etc;
  • evaluarea si propunerea unui pret pentru proiect, luand in considerare costul de productie, amplasamentul, utilitatile, segmentul de public vizat si factorii economici;
  • crearea unei identitatea vizuale a produsului ce va contribui la construirea imaginii si la realizarea obiectivelor de informare si publicitate: denumire, logo, slogan;
  • elaborarea si implementarea strategiei de marketing in functie de rezultate;
  • gestionarea politicii de preturi prin propunerea unor campanii promotionale de vanzare, adaptarea preturilor la etapele de vanzare, luand in considerare dinamica pietei;
  • stabilirea modalitatilor de promovare: canale, frecventa, grad de impact;
  • promovarea proiectului prin participari la targuri imobiliare, conferinte, expozitii;
  • administrarea portofoliului de clienti printr-o infrastructura de aplicatii si programe PC performante;
  • mentinerea relatiilor cu beneficiarii unitatilor locative pana la finalizarea integrala a proiectului.
MARKETING IMOBILIAR:

Pentru conceperea campaniilor de marketing NEOLAND realizeaza o serie de actiuni ce au ca scop final vanzarea integrala a proiectului rezidential, in conformitate cu termenii stipulati in contract. NEOLAND foloseste urmatoarele instrumente si modalitati de atingere a targetului:

  • analiza de piata folosind instrumente de cercetare calitative precum focus grup-ul si metode integrate de studiu pentru identificarea publicului tinta;
  • conceperea strategiei de promovare;
  • realizarea campaniei de marketing pornind un buget minim in conformitate cu valoarea previzionata de tranzactionare a proiectului si gestionarea fondurilor pana la finalizarea contractului;
  • crearea materialelor de promovare si promotionale, atat pe segmentul hard-copy: flyere, cataloage, pliante, CD-uri de prezentare, cat si pe segmentul out-door: bannere, panouri etc
  • promovarea proiectului prin intermediul mass-media folosind toate canalale;
  • asigurarea asistentei juridice - propunerea unor modele de contracte de rezervare, antecontracte de vanzare-cumparare si contracte de vanzare-cumparare;
  • conceperea evenimentului de lansare a proiectului
  • activitati de negocierea cu potentialii clineti in numele si pentru dezvoltator a unor solicitari speciale, in functie de mandatul primit;
  • posibilitatea preluarii in administrare a unui proiect rezidential.